Friday, April 15, 2011

WHY ME?

kenapa dia asyik nak msj aku je?takde pompuan

lain dah ke?walaupun dah banyak kali aku

bagitau yg aku mmg xboleh minat dia,dia ttp nk 

msj aku n anggap aku mcm girlfriend 

dia..aduh,susahnya macam ni..kehidupan aku

seperti dikongkong..seriously,aku mmg xminat 

langsung tentang couple ni..kalau as a friend 

tu boleh lah..tp kalau dah tiap2 hari msj,ape 

kejadahnye?spatutnya fikirlah sikit..membazir 

kau punye kredit je.bukan ad faedah pun msj 

aku..baik kau msj mak bapak kau..lagi bagus.

tapi,aku terpaksa buat keputusan ini sbb aku 

xmau kau anggap aku minat kat kau.so,aku 

terpaksa suruh kau berhenti contact aku 

forever..

i'm really-really sory for broken your heart..


                                                                                                      :ardyme

No comments:

Post a Comment